Contacts 1.0 (BETA) to nowy pakiet do centralizacji zarządzania kontaktami.

Data dodania: 2020-02-07

Ruszyła wersja BETA nowego oprogramowania firmy Synology do centralizacji zarządzania kontaktami, umożliwiającego łatwe tworzenie, organizowanie i udostępnianie książek adresowych członkom Twojego zespołu.



Nowe oprogramowanie Contacts 1.0 BETA pozwala na zarządzanie wszystkimi kontaktami w jednym miejscu. W prosty sposób oferuje możliwość importowania kontaktów ze źródeł zewnętrznych, takich jak Google, Microsoft Outlook lub z każdego innego serwera kompatybilnego z CardDAV. Zaimportowane dane mogą być synchronizowane z kontem Google lub Microsoft Outlook, co pozwala być cały czas na bieżąco w kontakcie z innymi.
 
Contacts_synchro
źródło: synology.com


Udostępnianie kontaktów członkom zespołu nigdy więcej nie będzie stanowiło problemu. Dzięki Contacts 1.0 (BETA) w prosty sposób można skonfigurować uprawnienia i udostępnianie swojej książki adresowej innym pracownikom. Obsługa standardowego protokołu CardDAV pozwala na dostęp do nich niemal wszędzie, praktycznie w każdej chwili. Kontakty można w łatwy sposób porządkować w swojej książce adresowej dzieląc je na priorytety oraz etykiety.

Aplikacja Synology MailPlus integruje się z Synology Contacts 1.0 co ułatwia pisanie maili z kontaktów, które uzyskano w inny sposób niż droga mailowa.
  • Powiązane produkty
  • Powiązani producenci

Strona wykorzystuje pliki cookies zgodnie z Polityką Plików Cookies.
W przeglądarce interenetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Klauzula informacyjna RODO - pobierz.

Ok, rozumiem
Live Chat