Pomoc techniczna

Oferujemy Państwu pełną pomoc techniczna w konfiguracji, instalacji i eksploatacji zakupionych w naszej firmie urządzeń.

Pomoc
Jeśli mają Państwo problem z instalacją, konfiguracją lub nieprawidłowym działaniem zakupionego w naszej firmie sprzętu sieciowego (kamera IP, router, switch, rejestrator NVR) prosimy o zapoznanie się z etapami pomocy technicznej:
 
  • sprawdź dokładny model i serie urządzenia,
  • przeprowadź aktualizacje firmware urządzenia
  • zapoznaj się z instrukcją obsługi,
  • jeśli problem nie ustąpi...
  • ... odszukaj dokument zakupu (numer: faktury lub dokumentu WZ)
  • zadzwoń do nas 0-801-000-759 lub 052 511-91-44 i następnie...
  • wyślij e-mail opisujący dokładnie problem na support@inter-comp.pl
 
Dla klientów z Bydgoszczy i okolic, którzy zakupili urządzenia sieciowe w naszej firmie oferujemy kompleksową pomoc techniczną w  instalacji oraz konfiguracji urządzeń.

Strona wykorzystuje pliki cookies zgodnie z Polityką Plików Cookies.
W przeglądarce interenetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Klauzula informacyjna RODO - pobierz.

Ok, rozumiem
Live Chat