Zdalna pomoc techniczna

Wychodząc na przeciw wzrastającemu zapotrzebowaniu na profesjonalną oraz szybką pomoc techniczną, oferujemy Państwu zdalne wsparcie techniczne dotyczące urządzeń zakupionych w naszej firmie.

 

Jeżeli mają Państwo problem z instalacją, konfiguracją lub nieprawidłowym działaniem zakupionego w naszej firmie sprzętu sieciowego (kamera IP, router, switch, rejestrator NVR) można skorzystać z dwóch wariantów pomocy zdalnej:

  • Zdalna pomoc bezpłatna - udzielana drogą mailową, po uprzednim wysłaniu przez Państwa wiadomości z dokładnym opisem problemu na adres (dotyczy urządzeń zakupionych w Inter-Comp.Pl): 
  •  support@inter-comp.pl

     

  • Zdalna pomoc płatna - udzielana telefonicznie oraz poprzez aplikację TeamViewer, po dokonaniu zakupu usługi Zdalne wsparcie techniczne (dostępnej w menu po lewej stronie w kategorii "Usługi") lub na podstawie wcześniej zakupionego jednego z trzech dostępnych pakietów (brązowy, srebrny lub złoty) w momencie składania zamówienia poprzez sklep internetowy. Serdecznie zachęcamy do korzystania z drugiej opcji ze względu na jej opłacalność:
Zdalne wsparcie techniczne - pakiety
 
Przed przystąpieniem do zdalnej pomocy technicznej prosimy postępować zgodnie z poniższą procedurą
 
 
 

Strona wykorzystuje pliki cookies zgodnie z Polityką Plików Cookies.
W przeglądarce interenetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Klauzula informacyjna RODO - pobierz.

Ok, rozumiem
Live Chat